Regn regn regn

Det är tufft, men jag ska klara av det, jag ska ut på andra sidan tunneln och jag ska inte låta dig förstöra mer för mig. Jag är värd så himla mycket bättre än det du utsätter mig för och jag ska inte ge upp, oavsett vad du gör, och oavsett hur många oändliga nätter jag ska igenom.



Landade i hemmet vid 22-tiden igårkväll efter att ha jobbat hela dagen. Skönt att komma hem och bara vara. Idag har jag och pappa varit ute med hundarna och promenerat, de var jätteduktiga, uppmärksamma och busiga.

Ikväll ska jag och Sivan till ridhuset med superhästarna, det ser jag fram emot! Sen nästa helg ska vi på dressyrträning, det ser jag också fram emot.
Vidare har jag fått bete åt Messa i sommar så efter Grekland så flyttar hon till Dödre, det blir grett. Underbara ridvägar, bra bete, och fortsatt ridsällskap. Fast jag kommer sakna Sivan, Troll och Aliz, jättemycket!

Imorrn blir det jaktstig i Åsarna, första för året, jag hoppas det går bra. Hade det inte pissregnat hade jag tänkt åka och trimma studsarn, men det är så trist när det regnar!
Sen på kvällen imorrn är det meningen att det ska spelas korpmatch, om vädret tillåter. Jag hoppas det blir av, för det är trevligt att vara och kika på det!



Kanonkulan!




Kiruna närmar sig, borde få antagningsbeskedet inom några veckor och sen är det inte länge kvar. Och som jag längtar tills dess! Det är verkligen dags nu, komma ut i världen, bort från sånt som är jobbigt just nu, skapa en framtid, uppfylla drömmar, träffa nya människor, se nya saker, lära mig en massa, ja det är verkligen på tiden att jag gör det jag själv vill!





Kommentarer
Bella

You go girl :) Jag tycker du är modig som åker iväg, du kommer säkerligen få de hur kul som helst :D

2009-06-15 @ 12:47:13
URL: http://elfvendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0