Nya tider

Nu ser vi framåt, mot nya tider och mål. Kanske har jag ändrade planer, pga att jag ännu är en bostadslös blivande Kirunabo. Backup-planen heter basår, men hur det blir återstår att se, mycket som ska klaffa med det också för att det ska fungera.



Fäviken var precis så bra som jag trodde, men sen på lördagmorgon kände jag det att nu får det fan vara nog, sen fick jag ett besked som fick mig att tappa suget helt. Så åkte till stan istället. Var tänkt att jag skulle till Gillhov, men insåg i stan att jag hade ingen skjuts tillbaka till stan på söndagen om jag åkte hem så jag fick vackert stanna i stan och hoppa björnskyttet hemma. Tröstade mig med att åka på stråket istället, i ett otroligt trevligt sällskap. Dessa fantastiska människor gjorde den regniga lördagen till en kväll jag nog inte kommer glömma på ett tag.



Just nu har jag blivit dissad för en lapp, men jag misströstar inte. Det kommer nya helger, och veckor. Så istället blir det eventuellt jobb i helgen, annars kanske lite skytte, fiske, hästmotionerande, hälsa på Arro, klappa och gosa med vildhundarna.







Män är som älghundar, få är riktigt bra.
Och livet är för kort för att man ska ha tid med de dåliga.

Eller hur var det nu igen...? ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0