Make it happen

Okej, jag tror beslutet är taget. Efter många, långa diskussioner med min familj och med mig själv och numera också hundarna så tror jag det är beslutat. Kiruna får vänta. Jag vill inte lika gärna fly härifrån längre, det är jakt snart och i slutändan sade det ekonomiska att det är så här jag måste göra, även om jag är lite rädd att folk ska missuppfatta hela det här nu.

Så nu så, make it happen. Håll tummarna för plan B, eller möjligen plan C.


Joanna, darling! Jag saknar dig på jobbet, bara så du vet!



Kommentarer
Joanna

JIPPIE! Jag saknar dig, och jobbet! Men snart är allt som vanligt igen :-) Om Kiruna får vänta, betyder det att du blir kvar?

2009-07-31 @ 22:46:42
Jeanette

Kom och bo hos mig nu vännen ;)

2009-08-01 @ 08:45:56
URL: http://endumen87.blogg.se/
Lasse

Basår är ingen dum idé du :D då kan man ju läsa till jägmästare sedan skratt

2009-08-04 @ 08:47:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0