Blivande Kirunabo

Jajjamen, antagningsbeskedet kom igår, och jag klickade i Ja-knappen relativt omgående. Så nu ska man verkligen börja plugga i Kiruna om en dryg månad!
Grattis till mig!

Grekland var en skön och trevlig vistelse, värme, sol, bad och bästa sällskapet i form av den Eklundska klanen. Fina kvällar med goda middagar, morgnar med frukostkatter och persikohalvor. Mums!



Min sötaste Moa och jag!






Kom låt oss dansa som virvlande höstlöv far runt, när ljuset flyr,
håll mig så hårt i din famn medans morgonen gryr.








Kommentarer
Danne

Grattis till studieplatsen! Om jag fortfarande hade varit ung skulle jag ha satsat på nåt liknande... =)

2009-07-11 @ 18:34:03
URL: http://www.jamthund.se
Lasse

Grattis! Jäklar vad spännande du kommer att ha det till hösten.

2009-07-13 @ 09:57:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0