Att kunna bete sig

Ibland händer saker vid illa valda tillfällen, men alltså, det fungerar inte att hota och använda våld. Det är den sämsta metoden jag vet. Fruktansvärt löjligt och omoget.

Jag ser framåt, jag ska må bra, andas klar luft och må bra. Oavsett hur lång tid det tar och oavsett hur många käppar i hjulen det kommer bli på vägen dit. Med vänner, hundar och annat som gör livet värt att leva så kommer det säkerligen gå alldeles utmärkt!



Fäviken är inbokad och klar, jag ska tydligen bo med robsoftnissar! Det tror jag blir riktigt kul, och det faktum att jag aldrig upplevt Fäviken by night är nästan lite pinsamt. Men nu blir det ändring på det! Jag har beställt finväder och så hoppas jag att jag får mumla älgjakt och hundar och annat viktigt med vettigt folk!



Näni, nu ska jag och pappa åka och jaga lite blindsill inför kvällens fiske.



Skulle tagit nån ny bild på Nittro, för han är så himla fin nu. Men ni får hålla tillgodo med en gammal bild så länge!




Kommentarer
Bella

Woho! Vi är också inbokade på Fäviken! Kanske vi lyckas ses en sväng :D

2009-07-13 @ 15:47:53
URL: http://elfvendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0