Äsch

Ovan skulle det varit en fyndig rubrik, men alltså, ibland får hjärnan släpp pch då går det inte!

I alla fall. Idag åkte jag till Frösön en sväng efter att jag solat i morgonsolen. Hämtade lite skor och annat smått och gott. Sen så bar det av hem igen, och efter det så var jag hemma nån timme och sen blev det stallet. Skulle rida Messa, och Marie Melizza, men hon var osäker på hur Othello skulle bete sig själv i hagen så då fick Messa vila och så tog jag den store Othello istället. Seeegpropp, men det gick ju det också. Imorrn blir det dock min finaste Messa som ska ut och röra på sig lite!

Min bror har försvunnit, tror jag ska gå ut och se om jag finner igen honom utanför här nånstans.






FÄVIKEN
SNART SNART SNART





Kommentarer
Bella

Nedräkningen har börjat :D

2009-07-16 @ 21:13:02
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Danne.

Har dålig koll, men är Fäviken denna helgen?? Skulle var kul å komma dit, men just nu är jag så långt söder ut i svergie som man kan komma.. Ha de gött./ Danne.

2009-07-16 @ 21:38:24
URL: http://kvistabo.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0