Vinter

Det är kallt ute och det är vinter i största allmänhet.
Igår hade jag världens längst och segaste kväll någonsin, så ikväll åker jag och kollar på Korpcup i vilket fall, även om motivationen är tämligen låg.
Men jag måste ju vara där och ge Laget mitt stöd!

Snart ska jag ut och åka lite skidor med Arro, de andra två lurvarna var ute igår och skidade med pappa, så de får ta det lugnt idag.

Nu åkte mamma och pappa till stan, så nu är jag alldeles ensam hemma. Ja, alltså om man inte ser till de tre vilda vargarna förstås!

Nittro ska gå en dressyrkurs, så då kommer han få vara med mig i stan varannan tisdag!
Mysigt värre!

Var i stallet hos Queen i torsdags, hon är ju alldeles fantastisk! Dock tyckte hon inte om den flock med kor som kom och var nyfikna på oss, hon höll bokstavligt talat på att krypa ur skinnet!
Lilla söta Pärlis var inne och hon är ju bara så otroligt mysig den lilla sötnosen! =)

Näni, nu ska jag gå och tända upp, plocka ur diskmaskinen och sedan spänna på mig skidorna och ut och åka med hunden!




Nittro







Visste du att:
Elektriska stolen uppfanns av en tandläkare.





Kommentarer
Bella

Undrar vem tandläkarn hade som mål, egentligen? :p

2009-02-03 @ 09:11:45
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Bella

Naaw, tack för de sötnos :)

2009-02-04 @ 09:39:16
URL: http://elfvendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0