Solsken

Idag är det strålande solsken och snön gnistrar vit i kylan.
Kronprinsen Nittro ligger och solar i hundgården, han är ju bra söt det där vilddjuret!

Igår gjorde vi en skotertur, det var himla mysigt, även om det fanns saker som var mindre bra.

Ikväll ska jag på årsmöte med kretsen, jag hoppas pappa tänkte följa med, det vore trevligt med lite sällskap. Tyvärr hinner jag inte kolla på korpen då ikväll men det får gå ändå!
Såvida inte mötet blir ett räsermöte som avklarar allt på typ 15 minuter så jag hinner in till stan och den ödesdigra hatmatchen mellan Gillhovs IF och Fadis Kameler, men det lär ju inte hända.

På onsdag åker jag och min partner in crime, Joanna, ner till Göteborg. Semester med hästar, hästar, hästar i världklass, det ska bli riktigt roligt!

Näni, nu får det vara nog!


Kommentarer
Bella

Sånna här vinterdagar är sånna man minns :)

2009-02-15 @ 20:42:22
URL: http://elfvendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0