Fortsatt kallt

Det var precis lika kallt ute idag som igår, så älgjakten fick avskrivas även idag, dock så var jag fruktansvärt jaktsugen så jag pälsade på mig en massa kläder och tog med fina Tikkan och skidade iväg upp på berget.

Stötte en flock orrar som låg alldeles i hyggeskanten där jag kom ut, de flög iväg och träade en bit bort, jag tog mig i läge, men hann aldrig komma till skott då de inte behagade sitta stilla längre, vilket inte var så överraskande då jag hade stött dem en gång redan.

Var ute i tre timmar, det kändes inte alls kallt efterosm man rör sig hela tiden i princip. Naturen var tyst och nästan smärtsamt vacker med all snö och solen som visade sig från sin bästa sida.







Kommentarer
Roger Granström

Kom ihåg att se komments i "Robsoft" också, och säg gärna om du föredrar komments här hellre än på "Robsoft".

Mvh Roger Granström

2010-01-01 @ 01:41:16
Danne.

Kolla in denna länk får ni se..



http://hede-hedebonn.blogspot.com/2010/01/generationer-sedan.html

2010-01-02 @ 23:23:17
URL: http://kvistabo.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0