Middagsdags snart

Jamenvisst, snart ska jag kila ner på affärn och handla lite så jag kan tillreda min fantastiskt goda tacogratäng, som sedan kommer att avnjutas under kvällen. Lägenheten är städad och blommorna har kommit tillbaka efter att de varit på kollo hos mamma i sommar, så nu borde de överleva en vinter till i mitt sällskap, vi tackar och bockar!

Var på skjutbanan förut, sköt skapligt, men det märks att det är i början av säsongen. Imorrn ska jag ner till Åsarna och jobba på banan där, plus skjuta lite. Om jag får byta pass på onsdag så åker jag ner till hemmet och banan där och skjuter litte och torsdag lutar det mot Björnpasset i Åsarna. Fullspäckad skyttevecka om jag hinner med. Synd jag jobbar till helgen annars hade jag ju kunna skjuta då på söndagen också.

Näni, nu ska det lagas mat snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0