Grävlingsbäbis

Inatt när jag for hem från jobbet såg jag den minsta lilla grävling jag nånsin sett, den studsade runt på vägen och sprang hit och dit utan nån ordning. Den var cool!
I grävling/räv fällan är det dock lugnt än så länge, men det ger sig.

Idag ska jag på skjutbanan med pappa. Härliga tider, nu när jag ska vara kvar och jaga i höst så känner jag mig lite mer peppad inför skyttet också, har ju varit lite omotiverad på sistone, men nu så! Göttans, som man kan säga!

Nu har Bästis åkt iväg på semester, hur ska jag överleva detta? Tur att det finns telefon så jag kan ringa och kvittra i hans öra femtioelva gånger om dagen i alla fall!



Fixa-puss i Lövdalen




Ikväll




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0