Det är i Gillhov det händer!

Nu har jag kommit hem till Gillhov, välbehållen efter en hel dags jobb, pjhu!

Nyss varit ute på en promenad med finaste Nittro, vi gick ner till Tippen och kollade på den vackra solnedgången, tyvärr blev det inte så bra bilder, hade bara mobilen med mig, men kanske lägger upp några om jag orkar imorrn.

Imorrn ja, då ska jag först till hästen och rida om det inte är alldeles för varmt. Och sen bär det av på fisketur med J på eftermiddagen, det blir trevligt! Har ju typ inte fiskat nåt alls i år, så det är verkligen på tiden att jag kommer iväg!
Kanske ska jag åka å skjuta lite imorrn också. Studsarn måste ju motioneras!



På måndagkväll blir det vinkväll hos mig, Isabell och Joanna och jag ska lösa världsproblemen. Det blir fan sa grett!





Närbild på filosofen Nittro





Månen är skitstor, bara så ni vet!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0