Skalet

I torsdags så åkte vi då äntligen till Skaletplaneten. I stugan huserade jag, Jeanette, Andreas, Erik, Jonas, Emil, Jojjan och Towe.

Helgen var fantastisk, trots allt! Det bara är så, man har roligt i Skalet, alltid, oavsett vad som händer!
Fredagen var den fullaste för mig, men samtidigt kan jag inte förneka att det var den trevligaste kvällen. Fast på torsdagen dansade jag med nån som var så grymt duktig, både på bugg och foxtrot, men after att jag rockat loss med den figuren så blev jag akut paniktrött och knatade hem och tvärsov.

Sällskapet har varit fantastiskt hela helgen, fast det blev lite mycket folk på förfesten på fredagen, meeen det är ju bara forum två gånger om år så det gör inget!

Skulle kunna skriva så mycket, men det skulle kunna bli så fel, för världen gjord en frivolt i Skalet också, men det är en så lång och annan historia att jag hoppar den och kvickt övergår till andra saker!




I fredags när jag var i Skalet ringde pappa och sa att han skjutit en älg för Vicke, efter tre timmars ståndskall! Äntligen, första riktiga ståndskallsälgen! Jag blev så himla glad att jag knappt visste till mig. Han hade jobbat skitbra hela tiden! Så nu är det bara att jaga mera!






Jaget







As the tide turns...



Kommentarer
Bella

Jättefint kort!

2008-11-12 @ 08:31:51
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Camilla Johansson

Vilken snygg frisyr!

2009-11-13 @ 20:13:50
Emma

Men tack tack! =O

2009-11-13 @ 21:51:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0