Och dagarna går...

Dagarna rullar på. Igår jagade jag. Idag unnade jag mig själv en sovmorgon eftersom jag inte haft det sen älgjakten började i september, okej, kanske en i uppehållet, men det räknas nästan inte för då hade jag nog varit på kalas.

Det känns tomt, men på nåt sätt så går det.
Tur att det finns människor som hjälper mig igenom dagarna, ni ska veta att ni betyder massor!

Snart är det dags för Skalet. Ett faktum och en trivsam tillställning som kan urarta på alla sätt, men det gör inget. Kanske jag behöver just det! En urartning alltså.

Helgen efter Skalet bär det av. Då styr jag kosan mot USA ochnärmare bestämt Miami, Florida.
Solen, here I come!
Där ska jag sola, ha det bra och lägga grubblandet på hyllan för ett tag.

Nu ska jag gå å borsta tänderna och sen gå ut å se om det finns nån vovve hemma eller om pappa och broder tagit med alla till skogen.





Söta Nittro, då han var valp








Dags att bejaka:

Let your dreams run wild, be brave enough to follow


Kommentarer
Bella

Fan va jag störtskriver i din blogg.. men de får du leva mä, va ju sketalänge sen jag läste ju! :)

Men åh, ska du på semester? Fan va avundsjuk jag blir! :D

2008-11-12 @ 10:17:58
URL: http://elfvendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0