Söndag.

Idag är det alltså söndag. Emma vaknade av nån helskum anledning med jordens jävla huvudvärk, men nu, efter att jag fått i mig litte frukost och fått gosat lite med Nittro så är allt mycket bättre!

Idag är det vårstädning på BG och jag ska väl dit och göra någon slags nytta. Ikväll ska jag till Camilla S och planera litte skyttedagar för JAQT (Jagande Aktiva Qvinnor i Tiden) till sommaren.
Det ska bli kul, även om min sponsorraggning inte har gått så där jättelysande, tyvärr. Ska psova med Prima på måndag igen, eftersom de inte ens svarar när jag ringer. Mycket upprörande!

På tisdag har Nittro valpkurs igen och jag hoppas det kommer gå bra.
Gud vad jag älskar den hunden!
=)

image4
Så här söt var han igår när brorsan var ute i skogen och flanerade med honom!
Det kliade ju så hemskt mycket! *haha*

Hoppas ni får en fin dag allihopa!

Adios amigo!

(Nystartsfest den 14 - I'm looking forward to)


Kommentarer
Endumen

Hoppas att helgen varit bra och att vi ses snart!

2008-05-19 @ 13:26:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0