En dag.

Hej å hå, tiden går så fort så fort!
Imorrn ska jag tillbaka på Rödins och plåga lastbilschaufförer igen, men som tur är bara imorrn!
Sen tar jag med mig Nittro och åker till stan, äntligen får jag ha honom alldeles för mig själv igen! Jag tokälskar verkligen den hunden!! =)
På lördag ska vi på hundutställningen på Sandviken för att miljöträna och så! Vi var dock på valpkurs ikväll och han var så jätteduktig och så fin att det kniper i hjärtat när jag tittar på honom, och blir han ens hälften så duktig älghund som Arro, ja då är han fulländad!
Jag lever verkligen för hundarna och jakten just nu, och vet ni va, det känns fantastiskt bra måste jag säga... =)

Hade utvecklingssamtal idag och det blev som Anna sa, två timmars hyllning av Emz! *Haha* Så grymt skönt att få höra att man är duktig, också rätt skönt att känna att man kan prata med Susanne på ett djupt och ingående sätt, det tycker Emzen om!

Moa var hos mig igårkväll, det var välbehövligt och jätteuppskattat, utan henne och Jeanette vore min värld bra mycket tristare, det vill jag lova!


Nu måste jag verkligen sova, börjar kl 06.00 imorrn!


Ha en bra dag gott folk!
Krameli på er som förtjänar det!


Kommentarer
Endumen

Helgen blev ju inte riktigt som planerad, men kanske bra ändå :p
tycker om dig vännen!! och du förtjänar verkligen att vara glad! kramar

2008-05-24 @ 18:10:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0