En önskan


Jag vill bara åka bort, långt bort...




Far, far away...




Kommentarer
Endumen

Du är hur bra som helst som du är! Det är inte du som gör fel!! tro aldrig det lilla du!



Du är stark och du är bra och du ska se att du kommer att ta dig ur detta, jag vet att du har det jobbigt, och jag tycker att det är orättvist att du ska behöva ha det så här. Men det finns någon mening med det, vet bara inte vad än.



Du är en så underbar människa och vän att alla som passerar genom ditt liv ska känna sig privilegade (eller hur det nu stavas) att de har fått träffa/ lära känna dig.



Du kommer att ta dig ur det här på nått sätt, och då är du ännu starkare än vad du redan är!!



Jag finns alltid, dag som natt om du behöver prata eller bara behöver en kram!



kramar på dig lilla Emz!

Du betyder så mycket för såå många!

2008-06-24 @ 22:53:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0