Ny luft!

Det är dags nu.
Att resa sig upp, ta nya tag och börja andas igen. Jag har fått nog av att känna mig ledsen, ensam och som att det är hopplöst allting.

Det är dags nu. Jag ska upp till ytan igen, kliva upp på land och le mot solen igen. Världen och livet är trots allt för underbara för att låtas gå till spillo.

Det kommer att ta tid, det kommer komma uppförsbackar och det kommer komma svackor, en del djupa och andra mer som en liten grop bara, men tids nog ska jag stå på toppen igen, och då kommer jag vara starkare än någonsin förr. Vägen är lång, evighetslång som det känns nu, men jag ska klara det, och gud vare den nådig som tänker ställa sig i vägen för mig!

Framåt och uppåt!


Sötnöt!


Kommentarer
Robsoft gubbe

Hys ingen större oro , björn jakten börjar ju den 21 augusti fågel den 25 och älg den 1 september , ingen kan vara nere då ju, lid lite över en månad till bara ;) svackorna har ju en förmåga att följa jakttabellen

2008-07-07 @ 18:05:36
Endumen

Det är bara till att kämpa, steg för steg, jag tror att jag gör dig sällskap på väg upp mot toppen!

2008-07-08 @ 09:41:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0