Vinterjakt

Imorse tog jag med mig lilla grå och besökte skogen, hände inge nämnvärt speciellt, förutom att det kan konstateras att snön redan ligger djup, och efter tre timmars pulsande i den knädjupa snön kände då åtminstonde jag mig nöjd, och kall för temperaturen ligger runt 15 minusgrader. Vicke hade nog kunnat fortsätta resten av dagen, trots att snön stod honom högt, såg bara ryggen och huvudet  honom ibland. Tur att han har energi som få!

Få ord kan beskriva det underbara lugnet och den nästan omättliga tystnad som finns i en skog med ordentlig upplega. Och jag älskar det!
Snön, träden, kylan.
Underbart!

Ikväll blir det jobb, inte så trevligt, men nödvändigt.



För säkerhets skull bör man alltid ta till höger i rondellen, bara så ni vet!



Kommentarer
Bella

Hehe, dåligt nyfiken jag blev på hur de sista i ditt inlägg kom till.. Lust att dela mä dig? kanske till o mä förtjäner ett eget inlägg? :D Pösssis

2008-12-10 @ 12:49:50
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Bella

Woho, nu har jag sett ko/åsne/marabou reklamen! :p

2008-12-12 @ 08:17:36
URL: http://elfvendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0