Locked n' loaded

Det börjar närma sig nu, man kan nästan ta på älgjakten nu.

Men än är det några veckor kvar!


Den tiden tänker jag fördriva på lämpligt sätt.

Ikväll ska jag åka till Åsarna och skjuta mig trött sen så tänkte jag springa med Arro imorrnbitti, om allt går som det ska.

Det kan ju tänkas att det kommer en fager lastbilschaufför och kidnappar mig också... *hihi*


Så hur ser hösten ut egentligen?

Pja, vi börjar jaga den sjätte september och då är jag ledig i två veckor från jobbet, sedan så blir det även ledigt två veckor i oktober och sen så kommer man ju jaga varje helg och ledig dag man kan komma åt.

Utom de två veckor jag ska vara i Miami, ja jag vet, lite dålig planering med det mitt i jakten men man kanske bara åker till USA en gång i sitt liv?


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Idag har jag haft en skattjaktsdag med min mamma och pappa, men kom hem strax före tre ändå.
Och väl hemma så möttes jag av tre glada vovvar varav alla i tur och ordning fick en massa kel och gos innan jag ens kom in i huset!
Arro, fullkomligt älskar att bli kliad på magen och runt halsen, då syns det att han njuter den gamle mannen!
Vicke, han blir glad när man kommer hem men kan inte fokusera så länge, han är ju trots allt en ytterst överaktiv buse!
Nittro, översocial gräsätare är vad han är, så himla go så han knappt vet var han ska göra av sig själv!

Chattade med Sandra en stund idag, det var trevligt!
Vänner är alltid vänner även om man inte hörs särskilt ofta.
Hon har en väldans fin Sindri!


Jag och min första älg, skjuten för Arro


So long!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0