Älghälga.

Idag har jag varit och jobbat på Älghälga, stod i montern för Jägareförbundet och Studiefrämjandet! Det var faktiskt himla kul!
Först hade vi dock möte med JAQT, det var intressant, verkar bli lite småviltsjakt med det gänget i vinter!
Jag shoppade loss på Landens också, drygt tusen kronor fattigare blev jag efter den rundan!

Pappa var ute med den lilla grå i morse, hade väl blivit ett upptag men inget mer, drog iväg direkt som det lät. Till veckan ska pappa ut varannan dag, eftersom han jobbar så då, sen drar gemensamhetsjakten med laget igång nästa lördag, alltså den sjätte!
Jag längtar! =)

Har varit och ridit Queen idag, ett riktigt krutpaket...
Jag tror jag håller på faller för den hästen! Så himla underbar!!


Vackra Vicke, september 2007


Dagens kommentar:
Pillens Bulsner korv! - Anna-Karin på mötet idag


Håhåjaja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma

Ur korpägg kommer inga duvor.

RSS 2.0